דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת האזינו ליום כיפור 

מאת    [ 28/09/2009 ]

מילים במאמר: 4391   [ נצפה 3310 פעמים ]

האזינו

הפקודה שמסיימת את ספר התורה במילת "האזינו" מורה לנו לעזוב את כל סוגי המודעות (המציאות) שאנחנו נמצאים בה ולעבור ולראות דרך חדשה שתוביל אותנו אל האחדות, האושר, הבריאות ולביטול חוסר הוודאות ומקנה לכל באי העולם הזה את תחיית המתים ומעבר אל חיי נצח.

"האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי - פי" (דברים לב פסוק א').

7 מילים בפסוק אחד שמכיל 32 אותיות כנגד הפרק שכתוב בו הפסוק ל"ב שמראים את 32 נתיבי החכמה שבהם ברא בורא עולם את העולם הבא והעולם הזה ומחזיר אותנו להתחלת הספר לאותם 7 מילים שהתחיל הספר שנאמר: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ" (בראשית א' פסוק א') שמכילים 28 אותיות כנגד המילה כח במילת חכמה.

האזינו ? יהוה אחד ושמו אחד יהי שם יהוה מבורך.

הרבה מאוד משיחים (מורים) מסתובבים בעולם הזה וטוענים שהם בגמר תיקון וכל מטרת חייהם היא לטובת הנבראים...אותם המשיחים (מורים) מהללים ומפארים את מורם ועושים את מורם פסל ומסכה ומשתחווים לו ואומרים לכל החסידים שלהם: "אנחנו משתחווים לו - ואתם תשתחוו לו גם". שנאמר: "ולא תעשה לך פסל וכל תמונה". שעל זה נאמר: "כל מי שלא מקיים מצווה אחת מן התורה פוסל את כל התורה". המשיחים (המורים) האלה נקראים בעלי המשנה.

האזינו ? כי שם יהוה אקרא הבו גודל לאלהינו.

זוהר פרשת כי תצא.

קל"א - "ובתוך כך קם המאור הקדוש (רשב"י). ואמר, רבון העולם הרי כאן רעיה מהימנא (משה רבנו), שנאמר בו, והאיש משה ענו מאוד. עד כאן וירא כי אין איש. הרי כאן, והאיש משה, ששקול כנגד ששים רבוא מישראל. ובו ממכון שבתו השגיח, (ר"ת משה). שבו נאמר על הדור של גלות אחרון, שה' הפגיע בו את עון כלנו. והוא כלול בעשר מידות, שבשבילם אמרת, לא אשחית בעבור העשרה. רד עליו, להשגיח על העולם, וקיים דבריך, שאתה אמת, וכל דבריך אמת".

קל"ג - ובעלי המשנה אינם מכירים את רעיה מהימנא (משה רבנו), אליהו בשבועה עליך, בשם יהוה, ובשם המפורש, גלה אותו לכל ראשי בעלי המשנה, שיכירוהו, ולא יתחלל יותר, שנאמר בו, והוא מחולל מפשעינו, אין לך צורך לקבל רשות (מהקב"ה). כי אני שליח של רבון העולם, ואני יודע שאם אתה עושה זה, יודה לך עליו הקב"ה, ויתעלו בניך בשבילו, למעלה ולמטה. ולא תתעכב מלעשות לא שבוע ולא חדש ולא שנה. אלא מיד.

האזינו ? "ראו עתה כי אני אני הוא ואין אלהים עמדי אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מידי מציל".  (דברים פרק לב פסוק לט).

האזינו - "וידבר דוד ליהוה את-דברי השירה הזאת ביום הציל יהוה אתו מכף כל-אויביו ומכף שאול: ויאמר: יהוה סלעי ומצדתי ומפלטי-לי" (שמואל ב' פרק כב פסוקים א - ב).

האזינו בעלי המשנה (המורים בתורה שלא כהלכה) - "הליהוה תגמלו זאת עם נבל ולא חכם? הלוא-הוא אביך קנך הוא עשך ויכננך".

"האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי פי - כי שם יהוה אקרא הבו גודל לאלהינו".

מה כוחו של משה רבנו שיכול לעמוד מול ישראל כאשר הוא נמצא במודעות "אין אלהים עמדי" ולדבר ולסכם את כול התורה ולאחר זאת אומר "וזאת הברכה"? היום אנחנו נמצאים במודעות 2009 וכל אחד מדמה את עצמו לא לעצמו אלא לדמיון שלו. כך שהדמיון הוא מציאות ואף דמיון לא עומד במבחן המציאות ונוצרה מציאות:  "כל אדם חושב שדרכו נכונה - וכל אדם יעשה שדרך השנייה תיהרס רק שדרכו תצליח". כך נהרס העולם הזה עולם הדמיון שנאמר: תמות נפשי עם פלשתים. כך שהשאלה היא: מי יכול לעמוד מול כל עם ישראל ומול כל היקום ולסכם את התורה ויוכיח: שכל מי שנמצא מתחת למודעות משה הוא דמיון של משה ומשה הוא דמיון של מי שנמצא מעליו. 

האזינו השמים ותשמע הארץ.

"אלה תולדות השמים והארץ בהבראם, ביום עשות יהוה אלהים שמים וארץ" "בראשית ב' פסוק ד')

"וייצר יהוה אלהים את-האדם עפר מן-האדמה ויפח באפיו נשמת חיים, ויהי האדם לנפש חיה" (בראשית ב' פסוק ז').

האזינו ותשמעו השמים והארץ.

יהוה הוא האלהים...יהוה הוא האלהים... "ראו עתה כי אני אני הוא ואין אלהים עמדי אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מידי מציל".  (דברים פרק לב פסוק לט).

האזינו ותשמעו השמים והארץ

"חמישה קנינים קנה לו הקדוש ברוך הוא בעולמו, ואלו הן,

תורה קנין אחד.

שמים וארץ קנין אחד.

אברהם קנין אחד.

ישראל קנין אחד.

בית המקדש קנין אחד.

הוא אני - אני הוא...הוא זה  בינה והקדוש ברוך הוא... הוא הבן של הבינה (בן י"ה = בינה) שעל כן חיים שלמה המשיח קנה לו ששה קנינים... חמישה הקנינים של הקדוש ברוך הוא עם הקדוש ברוך הוא שנאמר: "כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו לא בראו אלא לכבודו, שנאמר, כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשתיו".

"האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי - פי"!

לא מתחיל חג... ולא מתחיל שבת... ולא מתחיל יום השבת...ולא מתחיל יום טוב...ולא מתחיל יום רע...שלא נאמר בו לפני שמתחיל שנאמר: "לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה, בדחילו ורחימו. ורחימו ודחילו. ליחדה שם י"ה עם ו"ה (יהוה) ביחודה שלים בשם כל ישראל".

וידבר יהוה ויאמר...

כדי לדבר ולאמור צריכים לדעת בדעת מי זה יהוה שנאמר עליו: "ביום עשות יהוה אלהים שמים וארץ"..."וייצר יהוה אלהים את-האדם"...

שאלה

מי זה האדם הזה שיכול להרעיש עולמות ולא לפחד מכל העולמות אשר ברא הקדוש ברוך הוא בעולמו?...

תשובה

זה האדם שיצא מתוך האדמה וייצר את יהוה שיצר אותו...כך ה' הראשונה של המילה האדמה היא ה' הראשונה של השם יהוה והיא ה' הראשונה של המילה השמים...ה' השנייה של המילה האדמה, היא ה' השנייה של השם יהוה והיא ה' הראשונה של המילה הארץ...וכאשר השמים והארץ נהיים לאחד שנאמר: "ומשה עלה עם גופו השמימה"...יוצא אדם מתוך האדמה שהוא נקרא: "אדם הראשון אין עוד מלבדו" ויכול לאמור בדעת מכיוון שהוא מעל הדעת שנאמר: "כי שם יהוה אקרא הבו גודל לאלהינו".

יהוה הוא האלהים ומשה איש האלהים כך שמשה הוא יהוה הוא האלהים שנאמר: ""ראו עתה כי אני אני הוא ואין אלהים עמדי"..."כי שם יהוה אקרא הבו גודל לאלהינו".

האזינו ותשמעו שמים וארץ

המשיח הם אותיות משה חי...ואותיות משה חי נמצאות בשמי חיים שלמה...חיים שנאמר: "ויפח באפו נשמת חיים"...

ומה היא אותה הנשמה שנפח באפי?...

נשמה הם אותיות נ' משה...נ' בספירה 50 היא שתי אותיות ים בספירה 50 בשם חיים שהיא האות ה' בצמצום והיא האות הראשונה והשנייה בשם יהוה שאותה חיבר לחי של השם חיים וקיבלנו את המילה חיה שעל זה נאמר: " ויהי האדם לנפש חיה" (בראשית ב' פסוק ז'). ומתוך החיה יצא שלמה שהם אותיות ל' משה...כך משה שנאמר: "ויעל משה לסיני לקבל את התורה"...שסיני נקראת בינה...שעל כן משה נקרא בינה...ל' של משה בכללות השם שלמה  היא חכמה בינה ודעת דבינה...מכאן אנחנו למדים שכדי לדעת את עצמנו אנחנו צריכים לצאת מתוך עצמנו שנאמר: "ולא יראני אדם וחי".

קל"ג - ובעלי המשנה אינם מכירים את רעיה מהימנא (משה רבנו), אליהו בשבועה עליך, בשם יהוה, ובשם המפורש, גלה אותו לכל ראשי בעלי המשנה, שיכירוהו, ולא יתחלל יותר, שנאמר בו, והוא מחולל מפשעינו, אין לך צורך לקבל רשות (מהקב"ה). כי אני שליח של רבון העולם, ואני יודע שאם אתה עושה זה, יודה לך עליו הקב"ה, ויתעלו בניך בשבילו, למעלה ולמטה. ולא תתעכב מלעשות לא שבוע ולא חדש ולא שנה. אלא מיד.

אליהו בשבועה עליך, בשם יהוה, ובשם המפורש, גלה אותו לכל ראשי בעלי המשנה, שיכירוהו, ולא יתחלל יותר,

קל"א - "ובתוך כך קם המאור הקדוש (רשב"י). ואמר, רבון העולם הרי כאן רעיה מהימנא (משה רבנו), שנאמר בו, והאיש משה ענו מאוד. עד כאן וירא כי אין איש. הרי כאן, והאיש משה, ששקול כנגד ששים רבוא מישראל. ובו ממכון שבתו השגיח, (ר"ת משה).

ששקול כנגד ששים רבוא מישראל.

האזינו ותשמעו

הרבה מאוד מורים היו לי שלימדו אותי את כל התורה הזאת ...בראש כל המורים עמד מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי...עזבתי את מורי לפי בקשתו של משה רבנו ומשה רבנו מורו של מורי התחיל ללמד אותי...משה זה אליהו...מכיוון שאליהו הוא אל יה"ו...אל זה אברהם אבינו מחייה המתים שהוא נמצא בדרגת חסד בשבע ספירות תחתונות ומשה נמצא בדרגת בינה בשבע ספירות עליוניות...אברהם זה משה!...דהיינו, חסד זה בינה!... דהיינו, עולם הזה הוא עולם הבא!...שעל כן אברהם אבינו נתן את ביתו צפרה למשה רבנו...שצפרה נקראת מלכות שהיא מסומנת באות ה' שהיא כושית שנאמר: "ושחורה אני ונאווה כשושנה בן החוחים"...ואליהו שתפקידו ללמד את כל הקטנים שיהיו גדולים שנאמר לאליהו: "זה הקטן גדול יהיה"...הוא לימד אותי לחבר את ה' ל - יה"ו ולעשות אותו לאחד יהוה שנאמר: "אל הגדול הגיבור והנורא"...

ששקול כנגד ששים רבוא מישראל.

ששים היא כנגד האות ו' שעליה נאמר: "שבו נאמר על הדור של גלות אחרון, שה' הפגיע בו את עון כלנו. והוא כלול בעשר מידות, שבשבילם אמרת, לא אשחית בעבור העשרה"...כך שהאות ו' יצאה מתוך השם יהוה...ונשארה המילה היה וכל מה שהיה הוה ויהיה הם נמצאים באות ו' שהיא כנגד צפון, דרום, מזרח, מערב, למעלה ולמטה...היה נמצא בכל ובכל נמצא גם ו' "יהוה" שנאמר: "ויברך יהוה אלהים את אברהם בכל"...כך שכאשר עושים את השישה לאחד שהוא יום שבת יוצא אליהו... אליהו מלמד את שבת להיות יום השבת ואז יוצא משה שהוא יום השבת שנאמר: "יום השבת אין כמוהו - אין עוד מלבדו".

האות ו' מורכבת משישה בנים שהם הבנים של בורא עולם...ואם השמים והארץ ישאלו אותי מהיכן אני יודע?!... תשובתי היא: "כי אני שליח של רבון העולם"!...בנים אתם ליהוה אלהיכם שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני"...שנאמר: "אני אני הוא"!

שישה הבנים של יהוה שהם שישה ימי הבריאה של בורא עולם שנמצאים במילה בראשית שהמשמעות ברא שית הם: עני, עשיר, טיפש, חכם, רשע וצדיק...כל השישה הם אחד...לא יהיה עשיר בלי עני...לא יהיה חכם בלי טיפש...ולא יהיה צדיק בלי רשע...אדם הראשון שיוצא מתוך האדמה שעל פני האדמה מתהלכים כל שישה הבנים של בורא עולם... הוא צריך להראות לבורא עולם ולכל השישה הבנים של בורא עולם את הכתוב בתורה שעליה נאמר: "תורה מחייה את בעליה - עץ חיים היא למחזיקים בה"...שנאמר: "בהתהלכך תנחה אותך, בעולם הזה. בשכבך תשמור עליך, בקבר. והקיצות היא תשיחך, לעולם הבא. על אדם הזה שעליו נאמר: "ויסתכל כה וכה ואין איש"...דהיינו, הוא יחיד ביחידו נמצא במציאותו הוא ברוך עדי עד שם תהילתו שנאמר: "הצור תמים פעלו כי כל-דרכיו משפט אל אמונה ואין עול צדיק וישר הוא" (דברים לב פסוק ד').

מי הוא צדיק וישר הוא?...

אני אני הוא שנאמר: "צדיק אתה יהוה אל רחום וחנון ארך אפים ורב חסד".

"האזינו השמים ואדברה ותשמע הארץ אמרי - פי"!

ויאמר אליהם - המילה ויאמר היא מילה  סתומה מכל סתום שעל כן אין אדם בעולם הזה שהוא אומר מתוך עצמו אלא כולם אומרים מה הוא אמר שעל כן נאמר: "וידבר יהוה אל משה בעצם היום הזה לאמר" (דברים פרק לב פסוק מח). ומפה נאמר: "הא למדת, כל האומר דבר בשם אומרו, מביא גאולה לעולם, שנאמר ותאמר אסתר למלך בשם מרדכי" (פרקי אבות). המילה ויאמר היא מראה לנו מה עלינו לעשות כדי שנוכל לאמור מה יהוה אמר לנו...כך שכדי שנדע מה יהוה אמר לנו אנחנו צריכים להיות יהוה...דהיינו, אנחנו צריכים ליצור את יהוה שייצר אותנו...עד היום הזה לא היה אדם שמראה לכל הנבראים הן בגופם הגשימי והן בגופן השמימי כיצד יוצרים את יהוה שיצר את האדם...

ויאמר ? הם אותיות וי - אמר...ו' הם שישה הבנים של בורא עולם שהם שישה ימי הבריאה שהם שישה סדרי משנה...שצריכים לעשות אותם לאחד שהם היו אחד לפני שהיו שישה שנאמר: "יהוה אחד ושמו אחד"...האדם שעשה את השישה לאחד צריך להראות בחכמתו שהיא מסומנת באות י' את אשר עשה שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי מלאכתו אשר עשה, וישבת ביום השביעי מכל-מלאכתו אשר עשה" (בראשית ב' פסוק ב'). שעל זה אמר אלופי מורי ומיודעי רשב"י : "כל אחד יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי". כך שלאחר שישנה חכמה ועשייה ו"י  אנחנו עוברים לחכמה שהיא מסומנת באות י' בשם יהוה...את העשייה שהיא האות ו' מחברים בה את ה' הראשונה והשנייה של השם יהוה ואז מתעלים מעל הוה...הוה נקרא עליה השנייה של משה לסיני...והאות י' היא עלייה הראשונה של משה לסיני...ולאחר מכן צריך לדעת בדעת מה אמר אברהם אבינו בספר היצירה שנאמר: "בספר ספר וסיפור" ולרשום את כל העשייה והחכמה בספר אחד "מלחמת הרוח בחומר" שבוא נמצאים כל מיליארדי  הספרים שנמצאים על פני האדמה שנאמר: "וידע שלמה את שפת החיות"...והוא יכול לאמר מה אמר ויאמר...שעל כן הספר ספר וסיפור בשם "מלחמת הרוח בחומר" עליו נאמר: "וזאת הברכה".

כל מי שאומר דבר לא בשם אומרו אותיות ויאמר מתהפכות בו והגוף שמסומן באות ו' נפגע ויוצא מן המילה ויאמר שנאמר: "וכל בעל מום וכל זר לא יקרב למקדשי"...ונשארים אותיות יאמר שהם אותיות: "רמאי".

וזאת המחילה בשעת הנעילה שכל אדם מבקש באומרו בתקיעת השופר שכל העולמות מתעוררים שנאמר: "אל נורא עלילה המציא לנו מחילה בשעת הנעילה".

רמאי - זה אדם שלא עושה מה שהוא אומר שנאמר: "ברוך שאמר ועשה".

כל עם ישראל הן הדתי והן החילוני וכל ששת בניו של בורא עולם עומדים ביום הזה שהוא יום הכפורים וכולם יחד אומרים בשעת הנעילה שנאמר על ידי השליח ציבור שנאמר:

"אתה קדוש ושמך קדוש . וקדושים בכל יום יהללוך סלה: לדור ודור המליכו לאל כי הוא לבדו מרום וקדוש".

"ובכן יתקדש שמך יהוה אלהינו על ישראל עמך".

נאמר:

"כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו".

מדוע דוחים משיח הן ראשי העם והן העם המשועבדים לראשי העם?

המשיח מוכיח את ראשי העם ואת העם את כל מעשיהם שהם מודים בהם ולא מוכנים לחזור בתשובה ולהפסיק לעשות את מה שעושים שנאמר:

"אנה יהוה אלהינו ואלהי אבותינו תבא לפניך תפלתנו ואל תתעלם מלכנו מתחנתנו. שאין אנחנו עזי פנים וקשי עורף לומר לפניך יהוה אלהינו ואלהי אבותינו צדיקים אנחנו ולא חטאנו. אבל חטאנו. עוינו. פשענו. אנחנו ואבותינו ואנשי ביתנו".

בשפה המודרנית נאמר על המצב הזה:

"נפל החברה היא החברה".

 במה מודה החברה שהיא נפל החברה ולא מוכנה לחזור בדרכיה ומזהירה ולא נזהרת שנאמר: "הדג מסריח מהראש" שנאמר ביום הזה יום הכיפורים שמבקשים מחילה וסליחה ולא מתקנים את מה שהם מודים שהם עושים שנאמר:

"אשמנו. בגדנו. גזלנו. דברנו דופי ולשון הרע. העוינו. והרשענו. זדנו. חמסנו. טפלנו שקר ומרמה. יעצנו עצות רעות. כזבנו. כחשנו. לצנו. מרדנו. מרינו דבריך. נאצנו. נאפנו. סררנו...(והרשימה ארוכה). וכולם אומרים בפה אחד: "וסרנו ממצותיך וממשפטיך הטובים ולא שוה לנו". שלאחר מכן קובעים עובדה שלא יכולים לעמוד בה שנאמר: "ואתה צדיק על כל-הבא עלינו כי אמת עשית ואנחנו הרשענו".

ומיד בלי להניד עפעף וללא בושת פנים מבקשים באומרם:

"רבון העולמים. חתמנו לחיים. ותן לנו אל עולם. החיים והשלום".

מה עושה בורא עולם?

שולח את שליחו למלות את בקשת הנבראים כדי שיצאו מהסבל, מהייסורים, מחוסר הוודאות, מהמחלות, מהמלחמות...כך שמלפני ששלח את שליחו היה צריך להכין את שליחו שנאמר: " שבו נאמר על הדור של גלות אחרון, שה' הפגיע בו את עון כלנו. והוא כלול בעשר מידות, שבשבילם אמרת, לא אשחית בעבור העשרה. רד עליו, להשגיח על העולם, וקיים דבריך, שאתה אמת, וכל דבריך אמת".

מה עושים הנבראים לשליחו של בורא עולם?

את התשובה הזו אתם יכולים ללכת ולשמוע אצל גדולי חכמי הדור שטוענים שהם מובלים את העם בדרך הנכונה ודוחים את שליחו של בורא עולם ואלה הם:

מיכאל לייטמן - מייסד "קבלה לעם" שמסתתר מאחורי מורו רב"ש וקורא לו אלקי כאשר בא אליו המשיח מבטיח הבטחות ולאחר מכן משקר לעצמו ולחסידו.

קרן ברג - מלקטת רווחים של "מרכז הקבלה" ומחכה למשיח ודוחה את המשיח.

דוד אבו חצירא - נכדו של בבא סאלי יושב ונותן ברכות כאשר הוא לא מבורך שטוען: "אני עומד מול כל אדם מכיוון שכך אמרו לי אבותיי בחלום שהמשיח צריך לבוא אלי"...וכאשר בא אליו המשיח טוען: "אבותיי אמרו לי לא להתערב בזה".

הגאון וגדול חכמי הדור עובדיה יוסף - הוא מחכה למשיח שהרב מוצפי יגיד לו מי זה המשיח...וכאשר בא אליו המשיח לא מצא את הרב מוצפי.

בית המשפט העליון לצדק - הם יושבים במרומי על ודואגים לכיסאם ולכיסא הממונים עליהם, וכאשר בא אליהם המשיח ורוצה לסעוד את הצדק והמשפט טענתם: "אנחנו לא מבינים מה אתה אומר מבלי לשמוע מה אני אומר".

והרשימה ארוכה...

והנה היום הזה כולם מכונסים ומכנסים את כולם ומראים את המציאות שהם חיים בה שנאמר:

"אשמנו מכל עם. בושנו מכל-גוי"...מה עלינו להבין מזה - שעדיף להיות גוי ולא יהודי?!

מה היא צורת הגלות שאנחנו נמצאים בה?

סבלנו על שכמנו. עבדים משלו בנו. פורק אין מידם. צרות רבות סבבונו. לעינינו עשקו עמלנו.

מה עושים ראשי העם עם העם?

קראנוך יהוה אלהינו שנאמר: כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשתיו.

האם ראשי העם יודעים מדוע יהוה לא עונה?

"רחקת ממנו בעונינו. שבנו מאחריך. תעינו כצאן ואבדנו. ועדין לא שבנו מתעיתנו".

מה טענתם של גדולי חכמי הדור על המחדל שהם עשו אותו?

"מה נאמר לפניך יושב מרום ומה נספר לפניך שוכן שחקים. הלא כל הנסתרות והנגלות אתה יודע".

מדוע דת מדע וקבלה לא מוכנים לדעת בדעת מי זה אתה שהוא יודע את הנגלות ואת הנסתרות?

"אתה קדוש ושמך קדוש וכל הקדושים יהללוך סלה"...צדיק אתה יהוה...

אתה - זאת השכינה את שחוזרת מהגלות לביתה שהיא האות ה' ואז הקדוש ברוך הוא שהוא האות ו' שהוא אמת מתחבר אליה ונוצרת המילה ואתה...שעל כן נאמר: "וזאת הברכה". שבמילת ואתה קיימים בה התורה שבכתב שזה הנגלות והתורה שבעל פה שזה הנסתרות וכל באי העולם הזה אינם מוכנים להכיר בתורה שבעל פה אלא כולם רוצים את התורה שבכתב, דהיינו, אף אחד לא מאמין ביהוה ובמשה עבדו וכולם עובדים מתוך יש מיש ואף אחד לא יודע לעבור ליש מאין.

מה מבקשים דת מדע וקבלה ביום הזה שלאחר היום הזה שכחו את היום הזה?

"קדשנו במצותיך. תן חלקנו בתורתך. שבענו מטובך. שמח נפשנו בישועתך. וטהר ליבנו לעבדך באמת. כי אתה יהוה אלהים אמת...מלך על כל הארץ מקדש השבת וישראל ויום הכפורים".

מה מונח היום לפני דת מדע וקבלה ולפני כל הבנים של בורא עולם?

ספר "מלחמת הרוח בחומר" שמראה לפריטי פרטים כיצד מבטלים זמן תנועה ומקום שהם עומדים מול עינוי דין, עוות דין והוראה בתורה שלא כהלכה. שזאת החרב המתהפכת שהניח יהוה אלהים לפני הדרך לעץ החיים. כן מראה הספר מדוע בורא עולם בחר במחבר "חיים שלמה" מכל באי העולם הזה כדי לעמוד מול כל באי העולם הזה ולטעון את הטענה:

"אני אני הוא - אין עוד מלבדו".

כיצד עוברים לחיי נצח ולמודעות ובלע המוות לנצח?

צריכים לקיים את מה שאנחנו אומרים, כך שאם אנחנו לא מקיימים את מה שאנחנו אומרים, "אנחנו לא משקרים ובוגדים בבורא עולם - אנחנו משקרים ובוגדים בעצמנו". כך שכאשר התרבות שמכונת יהדות שהוציאה את העם היהודי אומרים ביום הזה שהוא יום הכפורים - היום שהעולם נברא בו. כך שהיום הזה העולם חוזר לקדמותו שהוא בראשית שנאמר:

"ואתה ברחמיך הרבים. תחפוץ בנו ותרצנו. ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. ברוך אתה יהוה המחזיר שכינתו לציון".

"תחפוץ בנו ותרצנו".

בורא עולם ומשיחו רוצים בכם וחפצים בכם והנה מונח לפניכם ספר "מלחמת הרוח בחומר" בלווי של מאות כתבות שמונחים לפניכם שעינכם תחזינה. מחבר הספר "חיים שלמה המשיח" עומד ויעמוד מול כל באי העולם הזה, מול כל חכמי הדור של העולם הזה, מול כל חכמי המדע של העולם הזה ומול כל העליונים שבעליונים ומול כל העליונים שבתחתונים שיהוה הוא האלהים אין עוד מלבדו והוא נמצא בכל אדם ואדם שנמצאים על פני האדמה שנאמר: "יהוה אלהים בקרבך".

דת מדע וקבלה והבנים מה עליכם לעשות?

האר"י טען: "במציאות שאנחנו חיים בה חייבים לעזוב את הפתיחות באמונה ולעבור לפתיחות בנפש"...המשפט סתום מכל סתום שהיום הזה אגלה לכם את הנגלה והנסתר במשפט הזה והוא: "בזה שאתם מאמינים בו הוא אשר יהרוג אתכם" שנאמר: "הבא להורגך השקם להורגו" שנאמר: "אל תאמין בעצמך עד יום מותך".

דת מדע וקבלה... אראה לכם היכן אתם נמצאים ולאן אתם וחסידיכם יכולים להגיע מתוך דבריכם שאתם אומרים.

"אלהי עד שלא נוצרתי איני כדאי. ועכשיו שנוצרתי כאילו לא נוצרתי. עפר אני בחיי קל וחומר במיתתי. הרי אני לפניך יהוה אלהי ואלהי אבותי ככלי מלא בושה וכלמה".

שאלת השאלות לגדולי חכמי הדור שנקראים בעלי המשנה שלא מכירים את משה רבנו...ולכל מלמדי הקבלה שלא יודעים לקבל את התורה שתורה נקראת הקדוש ברוך הוא...ולכל מלמדי המדע שעד היום הזה לא יודעים לחבר את הראש לגוף...

"האם כדאי למות מבושה וכלמה ולהרוג את ילדנו במו ידנו בבושה שלנו ולא לעבור למה שאנחנו מבקשים בשבילנו ובשביל ילדנו שנאמר: "יהי רצון מלפניך יהוה אלהי ואלהי אבותי שלא אחטא עוד. ומה שחטאתי לפניך מחוק ברחמיך הרבים . אבל לא על ידי יסורין וחולאים רעים".

סיכום הדברים האלה

"אין מחלה ללא תרופה - ואין שאלה ללא תשובה"...התרופה והתשובה נבראו לפני שנוצרו המחלות והשאלות שעל כן העולם הזה נמצא במודעות של מחלות ושאלות ומבקשים פתרונות מן התרופה והתשובה שהם עולם הבא. מחלה, תרופה, שאלה ותשובה הן בלשון נקבה שעל כן נאמר: "מי שאין לו נוקבא אין לו מלכות שמים". כדי לקבל מלכות שמים, דהיינו, את הנקבה שנקראת תורה שנקראת אשה. ומי שדוחה את אהבת התורה שהיא הנקבה שהיא האשה בבוז עליו נאמר: "טוב שלא נברא משנברא". התורה כל יום מוציאה בת קול שאומרת: "תנו כבוד לתורה"...ומכיוון שאוזניים להם ולא ישמעו יצאה המלכות שהיא האות ה' שבתורה ונשאר מהתורה רק תור שהוא מלשון זכר שעל כן היום כל באי העולם הזה נמצאים במודעות זכר. מודעות זכר זה משפט ללא דין שעל כן נאמר: "אין דין ואין דין". שנאמר: "אין צדק בעולם הזה"...וכל עוד שהמלכות שהיא כנסת ישראל שהיא מסומנת באות ה' לא תחזור בתשובה לצדק...המוות ישלוט בעולם הזה שהיא מודעות הזכר ללא נקבה שאת זה אנחנו רואים בתנועות הגוף שהם: מחלות, מלחמות ושאלות שאין להם פיתרון...רק לאחר שכנסת ישראל תחזור בתשובה אל הצדק ויתחברו ביחד ויהיו צדקה רק אז יאמר: "צדקה תציל ממות". ואז התור מלשון זכר תתחבר אליו ה' ויעשה את הזכר והנקבה לאחד שנאמר: "והייתם שניכם לבשר אחד". ובמודעות הזו יוצא הקדוש ברוך הוא ומחייה את העולם הזה ואת העולם הבא במודעות - ובלע המוות לנצח.       

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"        

         

  

   

      

  

 

  

 

       

     

"הפצת האור - הדרך לאמת"
דואר:fullwayoflife@walla.co.il
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"אין להאמין בדבר אם הדבר לא בא מהאני הפנימי" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב